קורס מקיף ומקצועי ומבוקש המכשיר למקצוע אדמיניסטרטיבי ניהולי וטומן בחובו אינספור תחומי אחריות מקצועית ובין אישית. תחומי הפעילות של מנהל/ת משרד מודרני רבים ומגוונים, והם משתנים בהתאם לסביבה הארגונית בה עוסקת המזכיר/ה, יחד עם זאת בכל ארגון נמצא מספר תחומים עיקריים בהם באים לידי ביטוי תחומי העשייה של המזכיר/ה: ניהול רשומות הארגון, ניהול תקשורת, אחריות על הצד המנהלי והתקציבי של רכישת חומרים וציוד הדרושים למחלקה, קבלת קהל, איסוף מידע רלוונטי להפיכת המשרד למאגר מידע עדכני לעובדי הארגון ,ניהול זמן הממונה, תיאומי פגישות וישיבות. קורס זה מכשיר בידע תאורתי ומעשי בהתנהלות יעילה ומקצועית של מנהל/ת משרד מודרני.
מטרות הקורס:
1. רכישת ידע עדכני וייחודי הדרושים לניהול משרד .
2. הקניית מיומנות ארגון וניהול, מיומנויות מקצועיות וטכניות לעבודה בסביבה ממוחשבת.
קהל יעד:
הקורס מיועד לחסרי ידע קודם במזכירות ולמזכירות/ים המעונינות/ים לרכוש תעודת מקצוע.
תנאי קבלה:
10 שנות לימוד.
מועד פתיחת הקורס:
03/09/23
היקף הקורס:
274 שעות לימוד אקדמיות.
מתכונת הקורס:
פעמיים בשבוע בשעות: 17:15-20:35
מבחנים:
בחינה עיונית בנושאים : מנהל, מערכות משרד, שרות לקוחות, סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה, סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה,
מושגים בחשבונאות וכלכלה, ניהול מידע, הגהה ועריכה לשונית.
בחינה מעשית בנושאים: יישומי מחשב ו מבוא ל - ERP .
תעודות:
לעומדים בהצלחה בבחינות הסיום תוענק תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה (התמ"ת).
מקצוע | שעות לימוד |
---|---|
מנהל | |
מערכות משרד | |
יישומי מחשב: הכרת המחשב , אינטרנט ודואר אלקטרוני , תכתובת ויצירת מסמכים word , עיצוב מצגות וניירת משרדית power point , excel , outlook | |
חישובים ועיבוד מידע | |
ניהול יומנים ומשימות | |
מבוא ל - ERP | |
שרות לקוחות – פנים וחוץ | |
סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה | |
מושגים בחשבונאות וכלכלה | |
ניהול מידע | |
הגהה ועריכה לשונית | |
סה"כ | 274 שעות |